måndag 5 november 2012

Ett första inlägg


Det hela började med en tanke om att dokumentera inflyttningen och tillfixandet av min nya lägenhet. Flytten skedde i slutet av juni och det är faktiskt först nu jag har tid och energi att dokumentera något. Så det här kanske blir något annat än vad jag hade tänkt mig. Vi får se!

En garderob med glasdörrar har jag länge velat ha så en sådan beställdes till det minsta sovrummet som fick bli en walk-in-closet. Sjukt jobbig process med en väldig klantig leverantör men jag tycker att den till sist har blivit som jag vill ha den. Och garderoben har redan börjat påverka mina köpvanor. Jag tvekade om jag skulle köpa en kjol i guldmetallic från Malene Birger - när skulle jag använda den? - men motiverade det glatt med att den åtminstone skulle se snygg ut i garderoben.



 The guldkjol in question


2 kommentarer:

  1. Hej, blev ju superfint, och vad härligt med en anledning att shoppa guldkläder!
    Hoppas vi får se det inspirerande julinlägget som du bertättade om hos mig här också!
    God fortsättning med bloggandet!
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för uppmuntran, vad kul med en första kommentar! Ja, jag borde fixa julreportaget i elektronisk form./Sofia

    SvaraRadera